GILLAR DU GILLE FINSKORPOR?

Kommunikation

Med recept från 60-talet och en gedigen historia som finns i många människors goda minne vågar vi påstå att GILLE Finskorpor är en svensk klassiker. Till och med kanske originalet. I över ett decennium har Anna Ingesdotter arbetat med Finskorpan som bytt skepnad flera gånger och nu kommer i större förpackning med fler kakor. Arbetet handlar om att uppmärksamma konsumenterna på förändringen som INTE gäller receptet på den populära kakan. Annas uppgift är att tillsammans med Biscuit International som äger varumärket GILLE hitta en smart, snabb och effektiv lösning.

PM via My Newsdesk, information på www.gille.se, inläggsplanering med aktiviteter på SoMe men även butiksmaterial i form av en rabattkupong och hyllvippor. Dessutom framtagning av animeringar för annonsering på META. Anna arbetar tillsammans med ytterst proffsiga fotografer, animatörer, grafiska formgivare och tryckerier mfl. Kommunikationen måste vara enkel, tydlig och kortfattad. Kanske inte så rolig – men här finns inget utrymme för det.
Om svaret blir ja på frågan i rubriken – Berätta varför och tagga någon du vill bjuda på fika här nedan så står jag för en förpackning GILLE Finskorpor.

 

 

VÄLKOMMEN

Känn dig som hemma och kontakta gärna mig om du vill ha en personlig presentation om något ämne som intresserar dig!